به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی هفتم مهرماه روز ملی آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه‌روزي آتش‌نشانان پر تلاش و ترويج گران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در سطح كشور مي‌باشد. روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

هفتم مهرماه روز ملی آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه‌روزي آتش‌نشانان پر تلاش و ترويج گران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح در سطح كشور مي‌باشد.

روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند .

یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است.بویژه غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت در حفاظت از پالایشگاه نفت ابادان به شهادت رسیدند و جان برکفانی که به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش‌های شبانه‌ روزی آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش کشور، به خصوص آتش‌نشانان زحمت‌کش شهرداری_طالقان، که با از خود گذشتگی و ایثار جان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌ دیدگان تلاش کرده‌اند و در میدان مبارزه با ویروس کرونا در عملیاتهای شبانه روزی گندزدایی معابر تلاشها کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند تبریک عرض می‌نماییم و آرزوي توفيق و سلامتي براي كليه آتش‌نشانان فداكار كشور از خداوند متعال خواستاریم.