به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:  بسم الله الرحمن الرحیم « اللهم اهل الکبریاء والعظمة و اهل الجود و الجبروت » عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع ، نغمه عبودیت سرداده، هر روز را […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

« اللهم اهل الکبریاء والعظمة و اهل الجود و الجبروت »

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی و عید عاشقانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع ، نغمه عبودیت سرداده، هر روز را در انتظار لحظات روحانی و مقدس افطار و هر شب را به شوق برخورداری از فیض سحر به پایان رسانده و خلوتی خالصانه و صادقانه با خدای خود بر پا کردند .

این عید سعید، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آن گونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

چه زیباست صدای گام‌های بندگان خدا به شوق آراستن صفوف نماز و اظهار بندگی به درگاه حق در روزی که خداوند آن را از میان دیگر روزهای خویش برگزیده تا در این عید بزرگ شکوه اطاعت و بندگی را به نمایش بگذارند.

اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه‌دار، حلول عید سعید فطر را به مردم شریف، متدین و خداجوی شهرستان طالقان تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از درگاه حق تعالی مسئلت داریم که ما را از اقیانوس رحمت بیکرانش بی‌نصیب نفرماید.