روند انتخاب شهردار طالقان از روز ۱۴ مردادو پس از استقرار و مراسم تحلیف به سرعت آغاز گردید و در مرحله اول اعضای شورا در راستای شایسته سالاری و شفاف سازی و از بین بردن شائبه سفارشی یا تحمیلی بودن شهردار اقدام به فراخوان نمودند. بیش از ۴۰ نفر در این فراخوان رزومه ارسال نمودند […]

روند انتخاب شهردار طالقان از روز ۱۴ مردادو پس از استقرار و مراسم تحلیف به سرعت آغاز گردید و در مرحله اول اعضای شورا در راستای شایسته سالاری و شفاف سازی و از بین بردن شائبه سفارشی یا تحمیلی بودن شهردار اقدام به فراخوان نمودند.

بیش از ۴۰ نفر در این فراخوان رزومه ارسال نمودند و طی یک برنامه منظم و منسجم از تک تک شرکت کنندگان در بازه زمانی یک ماهه مصاحبه به عمل آمد و فرصت داده شد تا سوابق وبرنامه های خود را برای اعضای شورای اسلامی شهر تشریح نمایند.

پس از پایان مصاحبه ها،جمع بندی و امتیاز دهی به شکل تخصصی و ریز بینانه در فضایی کاملا عدالت محور صورت گرفت که ابتدا لیست ۱۵ نفره و سپس لیست ۸ نفره و بعد لیست ۵ نفره انتخاب گردیدند.

از ۵ نفر نهایی مجددا مصاحبه به عمل آمد و برنامه ها و نظریات این عزیزان با جزییات بیشتری تشریح و سوالات تخصصی تری از ایشان پرسیده شد.

پس از انجام این فرایند اعضای شورا به شور نشستند و در جلسه ای ۵ ساعته و گفتگو و تبادل نظر و امتیاز دهی در جزییات، از جمله توجه به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در راستای میدان دادن به نیروهای جوان انقلابی ۳ گزینه انتخاب گردیدند.

از میان ۳ گزینه با توجه به نظرسنجی های انجام شده ؛ در شرایط مساوی (بومی طالقان بودن)ملاک مردم و در نتیجه ملاک و اولویت نمایندگان مردم نیز بود که از میان گزینه های موجود،آقای دکتر هادی لطفی فرزند طالقان به اتفاق آرا به عنوان شهردار شهر طالقان انتخاب گردیدند.برای ایشان در این عرصه آرزوی موفقیت داریم.

با احترام
اعضای ششمین دوره
شورای اسلامی شهر طالقان