به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور فرماندار، شهردار، مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ریاست آموزش و پرورش و مسئول اداره بهزیستی به چند تن از دانش آموزان، توسط مرکز نیکوکاری یاوران امام زمان«عج» (دفتر امام جمعه محترم)، شهرداری و شورای اسلامی شهر و خیرین شهرستان تعدادی تبلت اهدا گردید. در این مراسم […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور فرماندار، شهردار، مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ریاست آموزش و پرورش و مسئول اداره بهزیستی به چند تن از دانش آموزان، توسط مرکز نیکوکاری یاوران امام زمان«عج» (دفتر امام جمعه محترم)، شهرداری و شورای اسلامی شهر و خیرین شهرستان تعدادی تبلت اهدا گردید.

در این مراسم فرماندار طالقان ضمن تشکر از خیرین با اهدا لوح سپاس از حمایت های مهندس قاسمپور شهردار در این خصوص قدردانی نمود .

در حاشیه مراسم شور عاطفه ها شهردار طالقان اظهار داشت: اتفاق زیبا و ارزشمندی که امروز شاهد آن هستیم حاصل همبستگی و نوع دوستی عزیزانی است که دست در دست هم به یاری یکدیگر شتافتند و در شرایط سخت کرونایی همنوعان خود را فراموش نکردند.

مهندس قاسمپور اضافه کرد: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد شکستن زنجیره بیماری منحوس کرونا باشیم و با اعمال محدودیتها، تاثیرات دو هفته پیش رو را در مدیریت بیماری ببینیم .

در ادامه شهردار طالقان خطاب به دانش آموزان تاکید نمود: از کلیه دانش آموزان و والدین عزیز خواهشمندیم در صورت غیر ضرور از منزل خارج نشوند و توصیه های بهداشتی را بطور کامل رعایت کنند تا ان شاءالله شرایط به حالت عادی برگردد.