به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت به شدت نیازمند همکاری شهروندان است، اظهار کرد: بهترین راه مقابله با کرونا کاهش آلودگی است لذا خواهش ما از مردم فهیم طالقان این است که زیارت اموات خود را به بعد از عبور بحران کرونا موکول کنند. […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت به شدت نیازمند همکاری شهروندان است، اظهار کرد: بهترین راه مقابله با کرونا کاهش آلودگی است لذا خواهش ما از مردم فهیم طالقان این است که زیارت اموات خود را به بعد از عبور بحران کرونا موکول کنند.

ایشان به نقل از توصیه های موکد پزشکان عنوان کردند  کرونا ویروس یک بیماری جدی است به‌طوری که هر فردی که به این بیماری مبتلا شود یا در دوره کمون باشد در هر لحظه می‌تواند یک تا چند نفر را مبتلا کند و  با توجه به دوره ۲ تا ۱۴ روزه این ویروس ممکن است فردی اگاه به ابتلای خود به این ویروس نبوده و ناخواسته باعث الوده شدن  افراد دیگر  شود و این زنجیره ابتلا به صورت تصاعدی بالاتر خواهدرفت .

حمیرا مقیمی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست وشوی مکرر دست‌ها با آب و مواد شوینده و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.