به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان هادی لطفی شهردار طالقان طی حکمی عباس عسگری  را به سمت سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طالقان منصوب نمود و از زحمات احمد رنجبران در این سمت تشکر و قدردانی کرد .در حکم  شهردار طالقان آمده است: جناب آقای عباس عسگری ؛ […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان هادی لطفی شهردار طالقان طی حکمی عباس عسگری  را به سمت سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طالقان منصوب نمود و از زحمات احمد رنجبران در این سمت تشکر و قدردانی کرد .
در حکم  شهردار طالقان آمده است: جناب آقای عباس عسگری ؛ با استعانت ازخداوند متعال و نظر به توانمندی، تجربه و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم، به سمت سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منصوب می گردید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و مساعدت همه مدیران و کارکنان دلسوز و زحمتکش  و در چارچوب مقررات و قوانین، در انجام این ماموریت خطیر موفق و پیروز باشید.

? دکتر لطفی در حاشیه ابلاغ این حکم و ضمن بازدید از  واحد آتش نشانی شهرداری ابراز داشت: حساسیت کار آتش نشانی که در ماموریتها و مخاطرات با جان و مال انسانها در ارتباط است بر کسی پوشیده نیست و جان بر کفان آتش نشانی برای خود و خانواده هایشان علاوه بر نام نیک  باقیات صالحات بر جای می گذارند .

? شهردار طالقان اضافه کرد: تلاش هرچه بیشتر برای تامین سلامت شهروندان و ایجاد فضایی ایمن و فراهم سازی آرامش و امنیت از اهدف اصلی مدیریت شهری است و در این راستا و به منظور دست یابی به این هدف ارزشمند، واحد آتش نشانی نقش کلیدی و حساس به عهده دارد؛ کوشش جدی جهت پیشگیری از بروز حوادث و رویدادهای احتمالی، فریاد رسی و کمک به حادثه دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن و آموزش شهروندان برای زندگی ایمن و آرام؛ بخشی از ماموریت های مهمی است که این واحد به عهده دارد.