به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران شهرستان طالقان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس اسدیان سرپرست شهرداری برگزار شد، از خبرنگاران شهرستان با اهدا لوح سپاس قدردانی و تجلیل به عمل آمد. در این مراسم مهندس اسدیان تصریح کرد: شهر پویا به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خبرنگاران شهرستان طالقان، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس اسدیان سرپرست شهرداری برگزار شد، از خبرنگاران شهرستان با اهدا لوح سپاس قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مهندس اسدیان تصریح کرد: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مسئولان، شهروندان و اصحاب رسانه است.

در ادامه سرکار خانم مقیمی رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران شهرستان از زحمات و تلاش های بی وقفه این عزیزان در زمینه تهیه خبرهای موثق شهرستان و نشر آن تشکر کرد و افزود: خبرنگاران تصویر گران جامعه و چشم و گوش گویای مردم بوده و همواره نقاط ضعف و قوت در حوزه های مدیریتی را به صراحت یادآور می شوند.