روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه ای با حضور مهندس صادقلو فرماندار ، مهندس قاسم پور شهردار ، آقای حسینی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ، آقای برزگری سرپرست اداره کل کتابخانه های استان البرز و تعدادی از مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری طالقان برگزار شد . در این جلسه شهردار طالقان با اشاره […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه ای با حضور مهندس صادقلو فرماندار ، مهندس قاسم پور شهردار ، آقای حسینی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ، آقای برزگری سرپرست اداره کل کتابخانه های استان البرز و تعدادی از مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری طالقان برگزار شد . در این جلسه شهردار طالقان با اشاره به اینکه مشکلات زمین واگذار شده جهت احداث کتابخانه عمومی در شهر طالقان حل گردیده گفت: اگر شهرداری یا اداره راه و شهرسازی متولی ساخت کتابخانه عمومی در شهر بودند قطعا اعتبارات بیشتری را جهت ساخت آن جذب می کردند وی ادامه داد : با همتی که از فرماندار طالقان سراغ داریم امیدواریم مشکلات احداث کتابخانه عمومی در طالقان هر چه سریعتر حل شود و ما با همه ی  توان آماده همکاری در این راستا هستیم و یکی از دغدغه های ما احداث کتابخانه در شهر می باشد. در ادامه آقای حسینی برخی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در خصوص کتابخانه های عمومی طالقان را بر شمرد و عنوان نمود : مقدمات تغییر کاربری زمین برای ساخت کتابخانه  انجام شده است حسینی اضافه نمود : درطول هفته یک روز کتابخانه سیار در شهرستان داریم و مشکلات کتابخانه گردی نیز رفع شده و همچنین جشنواره کتابخانه رضوی را که بصورت کشوری در راستای ترویج سیره امامان و خصوصا امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) در چند رده سنی  کودکان ، جوانان و    بزرگسالان بصورت آنلاین و فایلهای پی دی اف  در دستور کار داریم  . مسئول کتابخانه های شهرستان طالقان استفاده از معافیتهای مالیاتی جهت ساخت کتابخانه را برای خیرین کتابخانه ساز فرصت خوبی دانست .

 در پایان فرماندار طالقان با تاکید بر این که زیر ساختهای کتابخانه عمومی باید در شهرستان فراهم شود گفت : برای طالقان با بیشینه ی فرهنگی  بالا زیبنده نیست که کتابخانه نداشته باشد . مهندس صادقلو ابراز امیدواری کرد با پی گیری و تاکید به بخشداران محترم کتابخانه های روستایی نیز به نتایجی خواهد رسید .