روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه ای با حضور دکتر فراهانی فرماندار، مهندس ایرج اسدیان سرپرست شهرداری  و نمایندگانی از : اداره کل راه و شهرسازی ، شورای اسلامی شهر،  امور آب ، محیط زیست ، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .  در ابتدای این جلسه در خصوص جمع آوری […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه ای با حضور دکتر فراهانی فرماندار، مهندس ایرج اسدیان سرپرست شهرداری  و نمایندگانی از : اداره کل راه و شهرسازی ، شورای اسلامی شهر،  امور آب ، محیط زیست ، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید . 
در ابتدای این جلسه در خصوص جمع آوری اطلاعات و پیشنهادات و تدوین طرح برای حریم روستاهای زیدشت ، فشندک ، باریکان که در دست تهیه است بحث و تبادل نظرگردید.

یکی از علل تهیه این طرح  افزایش جمعیت در محدوده شهر و افزایش مساحت شهر از 152 هکتار به 477هکتار بوده است . از مهمترین مسائلی که از سوی مسولین مطرح شد و مقتضیست در طرح حریم دیده شود ، مدیریت یکپارچه  سازی  ، تکمیل شرح خدمات طرح و ارایه آن به حاضرین در جلسه و شهرداری و همچنین  شرح خدمات تهیه شده منطبق وهمخوانی با شهر طالقان داشته باشد و کپی یا تیپ نباشد .

در پایان مقرر شد شهرداری تا 10 آبان نسبت به ارایه نقشه های بروز به شرکت مشاور اقدام نماید