به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، پاکبانان زحمت کشان بی ادعای جامعه هستند که سال ها عمر خود را صرف خدمت به شهروندان و تنظیف خیابان ها و معابر می کنند و بار سنگین نظافت شهر ها را  بر دوش دارند. پاکبانان شهرداری ها  امکان دور کاری ندارند و در این شرایط پرخطر دست از […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، پاکبانان زحمت کشان بی ادعای جامعه هستند که سال ها عمر خود را صرف خدمت به شهروندان و تنظیف خیابان ها و معابر می کنند و بار سنگین نظافت شهر ها را  بر دوش دارند.

پاکبانان شهرداری ها  امکان دور کاری ندارند و در این شرایط پرخطر دست از تلاش بر نداشته و برای پاک نگهداشتن شهر خود را به خطر می اندازند.

این قشر خدوم جامعه که بعنوان چشم شهرها باید از آنها یاد نمود با وجود حجم بالای زباله های بهداشتی همچون ماسک و دستکش های یکبار مصرف که  متاسفانه بعضی اوقات بر روی زمین رها می شوند و پاکبانان با جمع آوری این زباله های حساس به نوعی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفته اند و فعالیت شبانه روزی آنها در پیشگیری از کرونا ویروس بسیار تاثیر گذار می باشد.

این روز ها باید بیشتر حواسمان به پاکبانان شهرمان باشد که در این شرایط  سخت بار سنگین نظافت شهرمان را به دوش می کشند و در خط  مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته اند.