به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان ،مهندس علی قاسم پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان  با صدور بیانیه ای  از مردم متدین و همیشه در صحنه  شهرستان طالقان دعوت بعمل آوردند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.  متن این پیام به شرح ذیل است :                                                                           بسم الله الرحمن الرحیم روز […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان ،مهندس علی قاسم پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان  با صدور بیانیه ای  از مردم متدین و همیشه در صحنه  شهرستان طالقان دعوت بعمل آوردند تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند. 

متن این پیام به شرح ذیل است :

                                                                          بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه مسلمانان و مستضعفان در برابر ظلم ها، تجاوزها و خون ریزی های مستکبران جهان که اسرائیل غاصب نمود بارز آن است می باشد .

به فرموده  معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) ‘ مسئله قدس اولین مسئله جهان اسلام و مسلمانان عالم است ‘ و اینک  جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت های استکباری کنار نمی گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت عظیم  باقی خواهد ماند.

ملت رشید و شجاع ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و حقوق  ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است.

شرایط جدید منطقه و عهد شکنی های استکبار جهانی و جنایت های روز افزون رژیم صهیونیستی حساسیت این مراسم را دو چندان کرده است .

 لذا اینجانبان از مردم همیشه در صحنه و مومن و متدین شهرستان طالقان دعوت بعمل می آورد تا با تجدید پیمان با ارمانهای حضرت امام خمینی(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به  پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب ؛ حضرت آیت الله خامنه ای همچون سال های گذشته با حضوری گسترده در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری خود را به جهانیان نشان دهند.

 

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان