به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان، جناب سرهنگ بذرگری فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان به اتفاق همراهان در نشستی صمیمی با دکتر لطفی شهردار منتخب طالقان و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار جناب سرهنگ بذرگری ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ارزشمند دکتر لطفی به عنوان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان، جناب سرهنگ بذرگری فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان به اتفاق همراهان در نشستی صمیمی با دکتر لطفی شهردار منتخب طالقان و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جناب سرهنگ بذرگری ضمن ابراز خرسندی از انتخاب ارزشمند دکتر لطفی به عنوان شهردار طالقان از افزایش تعاملات و همکاریهای دو جانبه نیروی انتظامی و شهرداری جهت رفاه بیشتر شهروندان خبر داد و در ادامه اعضای حاضر پیرامون ساماندهی خودروهای ضایعاتی، وضعیت دوربین های مستقر در سطح شهر، گسترش تبلیغات فرهنگی مناسب در شهرستان و ساخت و ساز غیر مجاز  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر لطفی شهردار طالقان در این جلسه با اشاره به پراکندگی گسترده و مسافت های طولانی روستاهای شهرستان طالقان و امکانات اندک و هزینه های زیاد در آن، کار جهادی را در شرایط موجود تاثیر گذار و مهم برشمرد.

شهردار طالقان افزود: افزایش فعالیت معتمدین روستاها و محله ها ضریب امنیت شهرستان را ارتقا داده و اهالی گرانقدر شهرستان طالقان می توانند در چارچوب قانون آسان تر و سریع تر مشکلاتشان را رسیدگی و مرتفع نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر گسترش تعاملات فی مابین نیروی انتظامی و راهور شهرستان با شهرداری ابراز کرد: تسریع در روند توسعه و درامد در حوزه شهری مستلزم تامین بستر امنیت است که با تلاش و زحمات نیروهای انتظامی برقرار بوده و ما ضمن تشکر از زحمات این عزیزان خواهان گسترش این تعاملات در راستای توسعه هر چه بیشتر و رشد پایدار شهرمان هستیم .