به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی نصر من الله وفتح القریب روز قدس’ میراث ماندگار حضرت امام خمینی ( ره) است این روز  به تعبیر مبتکر بزرگ آن، روز اسلام و روز مقابله مستضعفین بامستکبرین است. چهاردهه است که مسلمانان وآزادگان جهان درسراسر عالم این روز […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

نصر من الله وفتح القریب

روز قدس’ میراث ماندگار حضرت امام خمینی ( ره) است این روز  به تعبیر مبتکر بزرگ آن، روز اسلام و روز مقابله مستضعفین بامستکبرین است.

چهاردهه است که مسلمانان وآزادگان جهان درسراسر عالم این روز رابه مثابه نهاد مقاومت و مجاهدت برای آزادی قدس شریف و فلسطین باشور و شعور و شکوه بی مانندی بزرگ می دارند.

روز قدس،  روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار،فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله گاه مسلمانان از آن‌ جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی  دارد.

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌ دار  شهرستان طالقان خواهشمندیم  ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این روز بزرگ به سخنان دشمن شکن ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)  گوش جان سپرده و حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی به جهانیان اعلان نماییم.