به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان دکتر لطفی شهردار طالقان در حاشیه طرح تکریم ارباب رجوع که در مورخه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در دفتر شهرداری برگزار شد، گفت: مکانیسم های لازم در ارائه خدمات مطلوب و مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان دکتر لطفی شهردار طالقان در حاشیه طرح تکریم ارباب رجوع که در مورخه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در دفتر شهرداری برگزار شد، گفت: مکانیسم های لازم در ارائه خدمات مطلوب و مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر دستگاهی به نحوه ارائه خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد و از هدف های توسعه و تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد.

وی با بیان این مطلب که با توجه به اینکه کارکنان در سازمان‌ها و ادارات ارتباط مستقیم با ارباب‌رجوع و مشتری دارند در سیستم مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع نقش کارکنان ادارات بسیار موثر است گفت: مشتری‌مداری و افزایش رضایت ارباب‌ رجوع  ضروری است همراه با مهارت‌های ارتباطی و ادب و احترام و نزاکت بوده و این مهم را ادارات در کارکنان خود نهادینه کنند و نحوه برخورد با ارباب‌رجوع، راه اندازی و راهنمایی صحیح از سایر فاکتورهای موجود مهم تر است.

شهردار طالقان تاکید کرد: اکرام ارباب رجوع  نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد وی یکی از  آفت‌های تکریم ارباب رجوع را مقطعی بودن و طرح شعارها و رفتارهایی است که دور از عقاید و باور  مردم باشد که قطعا با گذشت مقطع خاص دوباره به بوته فراموشی سپرده می‌شود.