?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان در قسمتی از متن پیام دکتر لطفی شهردار ، سرکار خانم مقیمی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص عید مبعث آمده است: ? بعثت روز تکوین آیه‏ های رسالت ، روز تجلّی رحمت الهی و عید پیامبری رسول خداست. روزی که خداوند یکتا نعمت […]

?به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر طالقان در قسمتی از متن پیام دکتر لطفی شهردار ، سرکار خانم مقیمی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص عید مبعث آمده است:

? بعثت روز تکوین آیه‏ های رسالت ، روز تجلّی رحمت الهی و عید پیامبری رسول خداست.
 روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد. در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و حضرت محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.

? فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث حضرت محمّد مصطفی (ص)، عید وحی و عید اسلام را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سرتاسر جهان به ویژه مردم مسلمان و متدین شهرستان طالقان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزونشان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.