به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی طالقان زیبا.تو را با گستره ی وسیع و نیلگون آسمانت،روان آبهای رودخانه و سد استوارت. نگین سبز و شادابت و مردمان شهید پرور و گرامیت که بر قله ی بلند و رفیع فرهنگ و ادب ایستاده اند. به لحاظ اختتام […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

طالقان زیبا.تو را با گستره ی وسیع و نیلگون آسمانت،روان آبهای رودخانه و سد استوارت. نگین سبز و شادابت و مردمان شهید پرور و گرامیت که بر قله ی بلند و رفیع فرهنگ و ادب ایستاده اند. به لحاظ اختتام ماموریت و خدمت در سنگر ديگري ترک می نمایم.

لحظه لحظه با تو بودن در کوچه باغهای زیبای تو در کنار همکاران پر تلاشم ستردن غبار از چهره ات افتخار و سعادتی ماندگار برای من بوده و است و خاطره ی با تو بودن در کنار مردمان مهمان نواز و متدین و ولایی با فرهنگ و اندیشه ات همراه خود و خانواده ام خواهد بود و همواره به نیکی از تو یاد خواهیم کرد ای طالقان زیبا و دوست داشتنی.

دیار تاریخ ساز آیت الله طالقانی و سرلشکر فلاحی و…

از آحاد مردم شهید پرور طالقان که مدیریت شهری و خادمین خود را در این مدت همراهی نمودند،تشکر و قدردانی می نمایم و از خانواده ی معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران ،امام جمعه ی محترم و بزرگوار ،نماینده ی محترم و گرامی مردم در مجلس،اعضای محترم شورای تامین شهرستان ،اصحاب رسانه و خبر، جوانان غیور و پرشور طالقانی،اعضای محترم شورای دوره پنجم و سایر ذیربطان صمیمانه سپاسگذاری می نمایم و برای اعضاءمحترم شورای شهر دوره ی ششم و شهردار منتخب آنان پیشاپیش آرزوی توفیق و خدمت بیشتر و بهتر و آبادانی و توسعه ی طالقان عزیز را مسئلت می نمایم و از تمامی مردم عزیز و مسئولین شهری و استانی همكاران خوبم در شهرداري اعضاء محترم شوراي شهرضمن قدردانی طلب حلالیت نموده و چنانچه قصوری در انجام وظایف داشته ام از تک تک شما عذرخواهی می نمایم و همه ی شما را به خداوند منان میسپارم.

طالقان عزیز نامت همواره بر بلندای قامت فرهنگ و ادب و اندیشه و تدين گسترده باد و زیبا بمان،استوار و پاینده.

برادر كوچك شما
علي قاسم پور