به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این بازدید دکتر بهمنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس جهانی فرماندار و مدیرکل کتابخانه های استان البرز با همراهی و حضور مهندس قاسمپور شهردار، از روند اجرایی ساخت کتابخانه عمومی شهر طالقان بازدید بعمل آوردند. مهندس قاسمپور شهردار طالقان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این بازدید دکتر بهمنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس جهانی فرماندار و مدیرکل کتابخانه های استان البرز با همراهی و حضور مهندس قاسمپور شهردار، از روند اجرایی ساخت کتابخانه عمومی شهر طالقان بازدید بعمل آوردند.

مهندس قاسمپور شهردار طالقان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته با در نظر گرفتن نکات فنی در این پروژه اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی موجود و کمبود منابع مالی، شهرداری طالقان مجدانه پی گیر ساخت کتابخانه عمومی شهر بوده و در راستای تسریع در تکمیل این پروژه، نهایت تلاش خود را معطوف خواهد ساخت.

مهندس قاسمپور ابراز امیدواری کرد با کمکها و پشتیبانی دولتی، کتابخانه عمومی شهر طالقان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شهردار طالقان ادامه داد: ساخت کتابخانه عمومی یکی از الزامات شهر طالقان است و اگر بخواهیم فرهنگ معاشرت و زندگی را در جامعه گسترش دهیم به زیرساخت ها  نیاز داریم و مهم‌ترین زیرساخت فرهنگی، کتابخانه عمومی است.