به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه تعیین تکلیف زباله های شهرستان طالقان با محوریت شهرداری و مدیریت مهندس قاسمپور شهردار و با حضور مسئولین ادارات محیط زیست، بخشداری ها، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و معاونت خدمات شهر در دفتر شهردار طالقان برگزار گردید . در این جلسه در خصوص مشخص نمودن نقاط مورد […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه تعیین تکلیف زباله های شهرستان طالقان با محوریت شهرداری و مدیریت مهندس قاسمپور شهردار و با حضور مسئولین ادارات محیط زیست، بخشداری ها، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و معاونت خدمات شهر در دفتر شهردار طالقان برگزار گردید .

در این جلسه در خصوص مشخص نمودن نقاط مورد نظر جهت ایجاد سکوی انتقال موقت، تمرکز موقت زباله ها در سه نقطه از سطح شهرستان با در نظر گرفتن نکات فنی و زیست محیطی و همکاری ادارات ذیربط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مهندس قاسمپور پیرامون محل فعلی ایستگاه موقت انتقال زباله شهرستان گفت:  با توجه به اختصاص بودجه جهت اصلاح و بازسازی محل، ظرف ۵ الی ۶ ماه آینده نسبت به اخذ نظریه زمین شناسی و تبدیل ایستگاه فعلی به ایستگاه با مخزن جمع آوری شیرابه و استانداردسازی نحوه تخلیه اقدام خواهد شد و در محل احداث جدید، تفکیک غیر اصولی به هیچ عنوان صورت نخواهد پذیرفت.

شهردار طالقان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری ادارات مرتبط مشکل زباله ها در شهرستان طالقان مرتفع گردد.