جلسه استقبال از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس با حضور مهندس قاسمپور شهردار طالقان، جناب آقابراری مدیریت آموزش و پرورش، مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و سایر مدیران مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش به بیان مشکلات و معضلات مدارس حوزه شهری در آغاز […]

جلسه استقبال از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس با حضور مهندس قاسمپور شهردار طالقان، جناب آقابراری مدیریت آموزش و پرورش، مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و سایر مدیران مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش به بیان مشکلات و معضلات مدارس حوزه شهری در آغاز فصل تحصیلی جدید پرداخت.

در ادامه مهندس قاسمپور ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش در خصوص فعالیتهای در دست اقدام شهرداری جهت بازگشایی بهتر مدارس گفت: با بازدیدهایی که واحدهای شهرداری از وضعیت آسفالت خیابانهای منتهی به مدارس ، جوبها ، وضعیت ظاهری مدارس اعم از درهای ورودی مدارس ، حیاط و غیره بعمل خواهند آورد ، آنچه در موارد مذکور احتیاج به اصلاح ، تعمیر و شستشو است  انجام خواهد گرفت .

شهردار طالقان اضافه کرد: جهت تامین امنیت و آرامش دانش آموزان عزیز در آغاز فصل تحصیلی جدید کلیه جوبهای اطراف مدارس لایروبی و پاکسازی میگردد و حیات مدارس توسط واحد آتش نشانی شستشو میشود.

در پایان این جلسه و پس از بیان نقطه نظرات اعضا حاضر ، شهردار طالقان تاکید نمود : تا ۱۷ مهر ماه اجازه هیچگونه حفاری در سطح شهر علی الخصوص در خیابانهای منتهی به مدارس داده نخواهد شد.