روابط عمومی شهرداری طالقان / در این جلسه فرماندار طالقان ضمن اشاره به برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر با حفظ شئونات ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت : امسال مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پر رنگ تر خواهد بود و برنامه های فرهنگی ، هنری ، ورزشهای بومی محلی ، و پروژه هایی […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / در این جلسه فرماندار طالقان ضمن اشاره به برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر با حفظ شئونات ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت : امسال مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پر رنگ تر خواهد بود و برنامه های فرهنگی ، هنری ، ورزشهای بومی محلی ، و پروژه هایی که آماده افتتاح هستند را خواهیم داشت .

وی گفت : جلسه ای با حضور مردم و ارائه گزارش مدیران جزو برنامه های مراسم است و موضوع راهپیمایی از اولویت های برنامه ها بوده و باید پر رنگ تر باشد .

دکتر فراهانی اظهار داشت : یکی از راههای خوب که می توان شهرستان را توسعه داد دخالت مردم در تصمیم گیری هاست و این از راه هایی است که شهرستان از نظر اقتصادی پویا می شود ، وی این عوامل را در حضور مردم در جامعه موثر دانست و گفت : دهه فجر باید وحدت آفرین باشد .

در ادامه این مراسم مهندس قاسم پور شهردار طالقان به قسمتی از اقدامات و تصمیمات شهرداری در برگزاری با شکوه دهه فجر پرداخت . 

وی عنوان نمود : استفاده از فضای بصری در شهر ، آذین بندی میادین و نصب پرچم در مکانهای مورد نظر قسمتی از اقدامات شهرداری در این ایام است.

وی اضافه نمود : برنامه ریزی جهت کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر را در سالگرد پیروزی انقلاب در پیش خواهیم داشت . شهردار طالقان از آمادگی کامل کلیه واحدهای شهرداری در برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر خبر داد .                       

بعد از سخنان شهردار سایر مسئولین ادارات شهرستان برنامه های خود را در ایام دهه فجر به اطلاع حاضرین رساندند و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند .