به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی بهار تعلیم و تربیت، آغاز دورانی از تلاش و کوشش مضاعف در فضایی جدید ، نشانگر شروعی و سرآغازی دیگر است. تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم فرصتی است تا از این تقارن میمون ، با توسل و توجه […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

بهار تعلیم و تربیت، آغاز دورانی از تلاش و کوشش مضاعف در فضایی جدید ، نشانگر شروعی و سرآغازی دیگر است.

تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم فرصتی است تا از این تقارن میمون ، با توسل و توجه به مکتب انسان ساز و آموزشگاه بزرگ آزادگی و سر بلندی، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، تعلیم و تربیت را پر بارتر نماییم.

ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و یادو خاطره مدافعان سلامت، از همه خانواده های محترم و دانش آموزان عزیز خواهشمندیم بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی  را کاملا رعایت نموده و مراقبت های ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا جهت حفظ سلامت خود بکار گیرند.

از خداوند بزرگ سالی توام با سلامتی ، تندرستی و  پیشرفت و موفقیت در همه عرصه های علمی را مسئلت نموده و فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان آموزش و پرورش، اساتید و معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلان مي داریم.

امیدواریم با توکل بر خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در  سرافرازی و عزت کشور عزیزمان موثر باشیم .