به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور امام جمعه، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و هیات امنای مسجد خسبان سرای محله شهدای خسبان افتتاح شد. شهردار طالقان در این مراسم گفت: سرای شهدای محله بمنظور ارائه کلیه خدمات فرهنگی و بازوی توانمند ارتباطِ اهالی محله ها با شهرداری، در کلیه محله های […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با حضور امام جمعه، شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و هیات امنای مسجد خسبان سرای محله شهدای خسبان افتتاح شد.

شهردار طالقان در این مراسم گفت: سرای شهدای محله بمنظور ارائه کلیه خدمات فرهنگی و بازوی توانمند ارتباطِ اهالی محله ها با شهرداری، در کلیه محله های شهر طالقان افتتاح خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه سرای محله شهدای خسبان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه محترم طالقان، مهندس شعیب فرامرزی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و هیات امنا مسجد همراه بود، مهندس قاسمپور شهردار با اعلان خبر فوق اظهار داشت: جهت ایجاد هماهنگیِ بیشتر اهالی محله ها با شهرداری و در راستای ارائه کلیه خدمات فرهنگی اعم از کتابخانه، کلاسهای آموزشی، معارف، پزشکی ، امور ورزشی، مشاوره، پیگیری و حل و فصل مشکلات مردمی و ایجاد بازوی ارتباطی محله ها با شهرداری، سرای محله در کلیه محله ها افتتاح خواهد شد.

شهردار طالقان اضافه کرد: من با افتخار میگویم در تمام روستاهای طالقان، قدمت، زیر بنا و اساس فرهنگی مردم مبتنی بر مذهب و فرهنگ غنی آنهاست، بر همین اساس سرای محله ها با محوریت و نظارت  مساجد فعالیت خواهد کرد، اما در همه ابعاد.

شهردار طالقان با یادآوری این نکته که  ساختمان سرای شهدای محله خسبان در زمان دهیاری بعنوان ساختمان دهیاری ساخته شد، تاکید کرد: پس از الحاق روستای خسبان  به شهر، این ساختمان در اختیار شهرداری قرار گرفت و با پی گیری و درخواست هیات امنای مسجد، امروز شاهد راه اندازی آن هستیم، لذا محله هایی که شرایط مذکور را دارا باشند اولویت افتتاح سرای محله با آنهاست.

در این مراسم امام جمعه محترم شهرستان از اقدام شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص راه اندازی سرای محله شهدا تشکر و قدردانی نمود.