شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طالقان در پیامی ولادت باسعادت امیرمؤمنان امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده رجب سرآغاز و مطلع خورشید زندگی بزرگ مردی که آغازگر امامت و ولایت، مظهر عدالت و یکتاپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با اخلاق، گفتار و رفتار خویش دل های تشنه‌ حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب نمود.
مولی الموحدین علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر اسلام (ص) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن تلاش بسیار ونقش بسزایی داشت.حضرت علی (ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه ای بی نظیر خوانده می شود. چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش، پندهای سرشار از معرفت و حکمتش عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت.
امیر مومنان علی (ع) مهربان ترین یاور مظلومان و یتیمان و همچون پدری دلسوز و مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می شتافت. براستی که شایسته است چنین روزی به نام روز بزرگداشت مقام پدر و مرد نامگذاری شد تا منزلت پدران عزیز و زحمتکش در این روز فرخنده و مبارک گرامی داشته شود.
روز پدر فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفر کرده و پدرانی که آسمانی شدند تا ایران اسلامی پابرجا بماند،گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.
سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر و مرد را به عموم مردم شریف شهرستان طالقان تبریک عرض مینماییم.