به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر شهرداری، روسای ادارات راهداری، شرکت گاز، آبفای شهری، برق، هلال احمر، مخابرات و بحران شهرستان حضور داشتند. مهندس قاسمپور در آغاز این جلسه بیان کرد : با توجه به آغاز فصل سرما ضروریست کلیه دستگاههای مستقر در شهر آمادگی لازم جهت […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر شهرداری، روسای ادارات راهداری، شرکت گاز، آبفای شهری، برق، هلال احمر، مخابرات و بحران شهرستان حضور داشتند.

مهندس قاسمپور در آغاز این جلسه بیان کرد : با توجه به آغاز فصل سرما ضروریست کلیه دستگاههای مستقر در شهر آمادگی لازم جهت مقابله با برف و سرما را داشته باشند تا بتوانند به شهروندان محترم خدمات بیشتری ارائه نمایند.

شهردار طالقان در ادامه سخنان خود، اجرای رژه ی خودروهای زمستانی جهت هماهنگی و آمادگی در  مقابله با برف و سرما را پیشنهاد نمود.

سپس اعضا حاضر پیرامون حضور مدیران و در دسترس بودن آنان در مواقع بحرانی و تعامل بیشتر دستگاههای ذیربط تبادل نظر نموده و پیگیری جهت وصل شدن گاز ورودی شهر (در محل پمپ بنزین)قبل از آغاز فصل سرما تاکید نمودند.