در این جلسه مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و کلیه مسئولین واحدها حضور داشتند و شهردار طالقان با بیان اینکه با آغاز فصل تابستان فعالیت های بیشتری در پیش رو خواهیم داشت، به شرح این فعالیتها  پرداخت و دستورات لازم را به کلیه واحدها ابلاغ نمود. شهردار طالقان از پاکسازی محله های  شهر خبر داد […]

در این جلسه مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و کلیه مسئولین واحدها حضور داشتند و شهردار طالقان با بیان اینکه با آغاز فصل تابستان فعالیت های بیشتری در پیش رو خواهیم داشت، به شرح این فعالیتها  پرداخت و دستورات لازم را به کلیه واحدها ابلاغ نمود.

شهردار طالقان از پاکسازی محله های  شهر خبر داد و گفت: جمعه های هر هفته واحد خدمات شهر به پاکسازی یک محله خواهد رفت و این اقدام از محله گلینک و گزینان آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه شهردار طالقان اضافه کرد: آسفالت محله جزینان در دستور کار قرار دارد و پس از بازدید اولیه توسط حوزه خدمات شهر از این محله، عملیات آسفالت آغاز خواهد شد و همچنین جدولگذاری نهر خسبان، جزینان در دستور کار قرار دارد.

مهندس قاسمپور در خصوص تعمیرات تابلوی ورودی شهر و فضاسازی محیطی، جدولگذاری و گل کاری اطراف این تابلو دستورات لازم را به واحد فضای سبز ارائه نمود و واحد فضای سبز را موظف به طراحی فضاسازی محیطی و زیبا سازی میادین شهر و برگزاری مناقصه چهار پارک محله‌ای کرد.

همچنین تاکید بر تسریع ادامه روند نامگذاری معابر از دیگر دستورات شهردار طالقان در این جلسه بود.
 

در پایان مهندس قاسمپور اضافه کرد: شهرداری در جهت خدمات رسانی بیشتر به شهروندان گرامی پنج‌شنبه‌های هر هفته علاوه بر ساعات اداری تا ساعت ۱۶:۳۰ دایر بوده و آماده خدمات‌رسانی می‌باشند.