به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، دومین جلسه شورای ورزش و جوانان و ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور مهندس قاسمپور شهردار، آقای سید سجاد حسینی نسب معاون فرماندار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، آقای عباسی ریاست اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران و دهیاران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، دومین جلسه شورای ورزش و جوانان و ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور مهندس قاسمپور شهردار، آقای سید سجاد حسینی نسب معاون فرماندار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، آقای عباسی ریاست اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران و دهیاران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه آقای عباسی ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان و اقدامات صورت گرفته در سال ۹۸  از تلاش و مساعدت شهردار طالقان در راستای پی گیری انشعاب گاز ورزشگاه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه شهردار طالقان پیرامون تدوین آیین نامه ی تقدیر از ورزشکاران شهرستان مطالبی را بیان کرد و سپس مهندس قاسمپور پیشنهاد افتتاح خانه جوان یا سرای محله را در صورت اختصاص یافتن  مدرسه ای به این منظور مطرح نمود و خواستار مساعدت آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه شد.