به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه فرماندار طالقان ضمن تشکر از مدیران اداراتی که با ستاد اربعین همکاری داشته اند  توضیحاتی در خصوص اعتبارات شهرستان ارائه نمود . وی بزرگترین دغدغه ی شهرستان را مشکل راهها دانست. در ادامه این جلسه مهندس قاسمپور شهردار طالقان ابراز داشت: از استاندار محترم البرز و […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه فرماندار طالقان ضمن تشکر از مدیران اداراتی که با ستاد اربعین همکاری داشته اند  توضیحاتی در خصوص اعتبارات شهرستان ارائه نمود . وی بزرگترین دغدغه ی شهرستان را مشکل راهها دانست.

در ادامه این جلسه مهندس قاسمپور شهردار طالقان ابراز داشت: از استاندار محترم البرز و فرماندار طالقان که الحق و الانصاف با پیگیری‌های انجام شده امسال شاهد اعتبارات خوبی برای شهرستان بودیم و ۶۰ درصد افزایش اعتبار نسبت به سال گذشته داشتیم که مرهون زحمات و پیگیری های این عزیزان بوده است تشکر و قدر دانی مینماییم .

وی افزود: برخلاف اغلب دستگاه‌ها که پروژه‌های آنها از طریق واگذاری مناقصه توسط اداره کل مربوطه انجام میشود، شهرداری، خود مناقصه ها را برگزار می کند که کمی در شرکت پیمانکاران در مناقصه با مشکل مواجه می‌شویم و البته با سعی و تلاش آن را مرتفع می کنیم.

شهردار طالقان در خصوص پروژه های کتابخانه و پارک چهار هکتاری گفت: در این موارد به محض مبادله شدن موافقت نامه ،کار ادامه می یابد و مشکلی نخواهیم داشت همچنین پروژه پسماند و سکوی انتقال زباله از طریق پیمانکار در حال انجام است.

سپس شهردار طالقان در خصوص پروژه آسفالت معابر که خواسته اصلی اغلب مردم است گفت: با توجه به آغاز فصل بارش و اقدامات انجام گرفته پیرامون آسفالت معابر و خیابان های شهر و محله های شهر، پیگیر عقد قرارداد جدیدِ آسفالت هستیم لذا در این خصوص خواهان مذاکراتی با فرماندار محترم میباشیم.