به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی آبان یادآور آگاهی، استواری و شجاعت جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم است که صف به صف در کنار یکدیگر ایستادند و  سلطه طلبی واستکبار را  نفی و درفش شجاعت و آزادی از ظلم  را […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

آبان یادآور آگاهی، استواری و شجاعت جوانان، نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم است که صف به صف در کنار یکدیگر ایستادند و  سلطه طلبی واستکبار را  نفی و درفش شجاعت و آزادی از ظلم  را بر افراشتند.

دشمنی جبهه استکبار بویژه امریکا با جمهوری اسلامی ایران ریشه درعناد ستمگران با استقلال طلبی وعدالتخواهی ملت اگاه ومقاوم ایران دارد که درطول  چهل سال گذشته با انواع توطئه ها طراحی وپیگیری شده وهر بار نیز شکست خورده است.

امسال نیز با توجه به تهدیدات شیطان بزرگ وتشدید تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان  مطمئنا شاهد حضور پررنگ‌تر مردم در این صحنه خواهیم بود و مردم جواب دندان شکنی به این تهدیدات خواهند داد.

مردم شریف ومقاوم ایران با  حضورشان در راهپیمایی سیزده آبان راه شهدای عزیز که راه عزت ،استقلال وعدالتخواهی و مبارزه با استکبار است را ادامه خواهند داد و تبری خویش را نسبت به کفر وشرک اعلام خواهند کرد.

ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از همه ی مردم انقلابی شهرستان طالقان دعوت بعمل می آید تا با حضور پرشور و با شکوه خود در راهپیمایی سیزده آبان برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه شهید پرور بیفزایند.