روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه کمیته حفاری با موضوع پی گیری مصوبات قبلی و اقدامات انجام شده و همچنین تصمیمات آتی پروژه گاز رسانی به شهر و روستاهای  طالقان در محل سالن جلسات فرمانداری با حضورمهندس بهزادی  شهردار طالقان ، مهندس آزاد بخت مسئول دفتر نظارت بر پروژه گاز رسانی شهرستان طالقان  و تعدادی […]

روابط عمومی شهرداری طالقان / جلسه کمیته حفاری با موضوع پی گیری مصوبات قبلی و اقدامات انجام شده و همچنین تصمیمات آتی پروژه گاز رسانی به شهر و روستاهای  طالقان در محل سالن جلسات فرمانداری با حضورمهندس بهزادی  شهردار طالقان ، مهندس آزاد بخت مسئول دفتر نظارت بر پروژه گاز رسانی شهرستان طالقان  و تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار شد . 

در این مراسم  شهردار طالقان با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به عملیات گازرسانی و پایان دادن به آن تا قبل از شروع فصل بارندگی با حفظ اصول اولیه  گفت : 

ضمن تشکر از تلاش و پیگیری مدیر عامل محترم شرکت گاز و همکارانشان، عدم برنامه ریزی از سوی مجری در سطح شهر مشکلات عدیده ای را بوجود آورده که مدیریت شهری و شهروندان را دچار مشکل نموده است و امید واریم این موارد بررسی و اقدام لازم بعمل آید.

در شبکه توزیع در برخی معابر اصلی و فرعی خلع هایی موجود است و اقدامی صورت نگرفته است .

نحوه عملیات علمک گذاری بصورت پراکنده و بدون برنامه در حال اجرا و اغلب توقف در کار وجود دارد .

مصالح و نخاله های حاصل از حفاری بصورت گسترده ای در شهر رها گردیده و ناهماهنگی و تعطیلی اکیپ اجرایی و مسدود شدن طولانی معابر اصلی و فرعی کاملا مشهود است ، در نتیجه شهرداری برای پوشش نوارهای حفاری ایجاد شده با مشکل اساسی مواجه و نارضایتی گسترده ای در شهر بوجود آورده است . 

وی افزود : بی تردید  در حال کنونی گاز رسانی ازپروژه های  مهم در سطح شهر وشهرستان  بـه شـمارمی رود، بنابراین لازم است جهت ادامه روند گاز رسانی تا حصول نتیجه نهایی همه دستگاههای مرتبط خصوصا شرکت گاز با کلیه عوامل تحت مدیریت خود  نهایت سعی و تلاش خود را در مرتفع ساختن نواقص موجود به انجام رسانند .

در این جلسه مقرر گردید پیمانکار بعد از ارائه جدول زمانبندی، کار معابر اصلی را انجام دهد و تکلیف معابری که شبکه گذاری نشده در اسرع وقت مشخص شده و این معابر به مهندس آزاد بخت ارجاع گردد و همچنین در زمان انجام کار نماینده شهرداری ، اکیپ پلیس راهور و نماینده فرمانداری در کنار پیمانکار شرکت گاز حضور داشته باشند و در پایان کار صورتجلسه ای تنظیم گردد . 

از مصوبات دیگر این جلسه تشکیل کمیته ای با حضور معاونت عمران فرمانداری شرکت گاز ، شهرداری و راهور شهرستان است تا مسیر ها بازدید و مشخص شود که امکان حفاری وجود دارد یانه ؟ و این فرایند مستند سازی شود .