به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه ورزش و جوانان و اوقات فراغت شهرستان طالقان با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، ریاست اداره ورزش و جوانان و سایر مدیران ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. حاضرین در جلسه با توجه به نزدیک شدن به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، جلسه ورزش و جوانان و اوقات فراغت شهرستان طالقان با حضور مهندس جهانی فرماندار، مهندس قاسمپور شهردار، مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر، ریاست اداره ورزش و جوانان و سایر مدیران ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حاضرین در جلسه با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و موضوع اوقات فراغت جوانان در شرایط بیماری کرونا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه شهردار طالقان ابراز داشت : اغلب تصمیمات سال جاری متاثر از شیوع بیماری کرونا بوده لذا هرگونه تصمیم گیری جهت برنامه ریزی در این زمینه در شرایط بیماری کرونا منوط به صدور مجوز از مقامات محترم بالا دستی بوده و بمحض اینکه پروتکل های جدید ابلاغ شود شهرداری آمادگی کامل جهت هرگونه برنامه ریزی در این راستا دارد .

مهندس قاسمپور  با بیان این مطب که یکی از عوامل مهم در نشاط و شادابی جامعه توجه ویژه به امر خطیر ورزش و اوقات فراغت است گفت : پویایی و سرزندگی جامعه، خاصه نسل جوان و نوجوان وابسته به ورزش و اوقات فراغت سالم است و شهرداری طالقان همواره با همه توان و امکانات خود از اداره ورزش و جوانان در کلیه زمینه های ورزشی حمایت کرده و تعاملات خوبی با این اداره داشته است لذا  نسبت به مسئله اوقات فراغت جوانان  از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد .

در ادامه مهندس شعیب فرامرزی ریاست شورای اسلامی شهر اظهار نمود : در باب تجلیل از ورزشکاران مدال آور در سال قبل از یک نفر تجلیل شد و سه نفر ورزشکار مدال آور اعم از بانوان و آقایان در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار دارد.

ریاست شورای اسلامی شهر اضافه کرد : در موضوع اوقات فراغات  احداث چهار  پارک محله ای با تجهیز لوازم ورزشی و وسایل بازی در بودجه ۹۹ مدیریت شهری پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد و پی گیر اجرایی شدن آن هستیم.