به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، اعضای حاضر در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف خطرات احتمالی شیوع کرونا در شهرستان، بر راهکارهای موثر و مفید جهت پیشگیری این بیماری تاکید نموده و تصمیماتی اتخاذ کردند. در این جلسه شهردار طالقان در خصوص خطر شیوع  ویروس کرونا اظهار داشت: شهرداری طالقان اقدامات پیشگیرانه و ضروری […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، اعضای حاضر در این جلسه ضمن بررسی ابعاد مختلف خطرات احتمالی شیوع کرونا در شهرستان، بر راهکارهای موثر و مفید جهت پیشگیری این بیماری تاکید نموده و تصمیماتی اتخاذ کردند.

در این جلسه شهردار طالقان در خصوص خطر شیوع  ویروس کرونا اظهار داشت: شهرداری طالقان اقدامات پیشگیرانه و ضروری اولیه برای افزایش آمادگی شهر جهت صیانت از شهروندان را انجام داده و میدهد، البته متولی اصلی اقدامات، شبکه بهداشت است و شهرداری و شورای اسلامی شهر در اجرای تصمیمات شبکه بهداشت یاریگر بوده و همکاری کامل با این شبکه خواهند داشت.

وی تاکید کرد : از شهروندان محترم و میهمانان عزیز خواهشمندیم با رعایت همه موارد ایمنی و بهداشتی در این زمینه همکاری کنند تا پیشگیری صورت گیرد.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر ابراز داشتند نگاه شورا و شهرداری به فعالیتها با دیدگاهی پیشگیرانه است، از این رو از شهروندان محترم خواستاریم به توصیه ها، بروشورها و مطالبی که از سوی شبکه بهداشت منتشر می شود توجه لازم را داشته باشند و در این راستا  از هر گونه شایعات بی اساس بپرهیزند.

اعضای شورای شهر طالقان با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی بموقع و درست به مردم و ارتباط مستمر با رسانه های اجتماعی و شبکه های مجازی اضافه کردند: تنها مرجع اطلاع رسانی صحیح درباره این بیماری شبکه بهداشت و درمان و مراکز بهداشتی است و مردم عزیز مراقبت تبلیغات سوء و انتشار مطالب غیر علمی توسط افراد سودجو باشند.

سپس دکتر لاسجوری ریاست شبکه بهداشت پس از توضیحات لازم و تشریح نکات پزشکی در خصوص ویروس کرونا، به اعضای حاضر در جلسه و اهالی شهرستان وعده داد: بزودی با برگزاری میز خدمت در محل ایست بازرسی شهرستان نسبت به شناسایی و معاینه اولیه افراد مشکوک به ویروس کرونا اقدام خواهد شد.

وی افزود: هرگونه مطلب و متن منتشر شده باید با تایید شبکه بهداشت باشد تا از هرگونه سوء استفاده و نشر کذب جلوگیری شود .

در پایان ریاست شبکه بهداشت و درمان اعلان داشت خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا در طالقان شناسایی نشد.

(شماره تماس با واحد بیماریها جهت هرگونه مشاوره ۴۴۷۲۲۹۲۹)