به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، دکتر لطفی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر توسط اکیپ های برف روبی شهرداری بازدید نموده و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند. در حاشیه این بازدید شهردار طالقان از شهروندان محترم خواستار شد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، دکتر لطفی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر توسط اکیپ های برف روبی شهرداری بازدید نموده و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کردند.

در حاشیه این بازدید شهردار طالقان از شهروندان محترم خواستار شد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا  از مسافرت های غیرضروری پرهیز نموده و در صورت مسافرت نکات ایمنی را رعایت نمایند و زنجیر چرخ و سایر لوازم مورد نیاز را بهمراه داشته باشند.

دکتر لطفی با بیان این مطلب که؛ با تلاش اکیپ های برف روبی تردد در کلیه مسیر های اصلی شهر و محله های شهر در جریان است گفت: عملیات برف روبی در سایر نقاط باقی مانده  ادامه خواهد داشت و از فردا یخ زدایی معابر در دستور کار قرار دارد.

در ادامه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهت عرض خسته نباشید به پرسنل پرتلاش و ریاست محترم اداره راه و شهرسازی در این اداره حضور یافتند.