به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بزرگداشت  ایام الله دهه مبارک فجر از مردم  شریف طالقان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آوردند.متن این پیام به شرح ذیل است:                    بسمه تعالی   ????????بهمن یک نقطه عطف تاریخی دراثبات عزت و عظمت ملت ایران است […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان ،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن بزرگداشت  ایام الله دهه مبارک فجر از مردم  شریف طالقان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آوردند.متن این پیام به شرح ذیل است:

                   بسمه تعالی

 

????????بهمن یک نقطه عطف تاریخی دراثبات عزت و عظمت ملت ایران است . ملت رشید ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ با اتکاء به اراده الهی، توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کند. پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند، موجب شد تا ملتها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند.

خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده وهست  و امروز نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان ایران وجهان بوده اند.

هربار که دشمنان در هر برهه از تاریخ این نظام مقدس، با شیوه هایی مختلف همچون تحمیل جنگ، ترور و ارعاب، تهمت و تحریم، سعی در جدایی مردم از انقلاب داشتند، این ملت با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی ،امام خامنه ای(مد ظله العالی)، پاسخی محکم و کوبنده داده است.

همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند: «راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است، مظهر اقتدار ملت ایران است، مظهر حضور مردمی ،اراده و عزم ملی ملت ایران است».

اگر امروز ایران اسلامی هر روز بالنده‌تر و سرافرازتر از گذشته است  به سبب همین پشتوانه مردمی است که در 22 بهمن به پیروزی رسید؛  و نیز رهبری الهی و مردمی که مسیر روشن انقلاب را رقم زد.

 

????????شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر ضمن بزرگداشت سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، از امت خداجو، سلحشور و ولایت مدار شهرستان طالقان دعوت می نماید با شرکت بابصیرت، آگاهانه و عزت آفرین خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، همگام و هم صدا با سراسر کشور ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد ملی و ابراز علاقه به ارزش های والای انقلاب اسلامی، حمایت همیشگی خود از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کنند.

 

????گفتنی است: راهپیمایی سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح یکشنبه 22 بهمن ازمیدان معلم به سمت مصلی شهر طالقان   برگزار می گردد