به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم همه ساله چهاردهم خرداد، روز وداع  ملتی با مقتدای خویش و بزرگمردی از دیار عدالت و ایمان و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، چگونه زیستن را به زیبایی آموختند. 14خرداد […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله چهاردهم خرداد، روز وداع  ملتی با مقتدای خویش و بزرگمردی از دیار عدالت و ایمان و آزادمردی بی‌مانند در جهان معاصر بود که آزادمردان عالم از شمیم نفس‌های گرمش، چگونه زیستن را به زیبایی آموختند.

14خرداد 1368 روزی بود که شور عزا در هر محله و مکانی موج می‌زد و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می‌کردند.

بدینوسیله سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و شهادت انسانهای حق جو، در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به‌خصوص به اهالی شهید پرور شهرستان طالقان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ظلم و ستم را بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان آقا اباعبدالله الحسین(ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، راه راستین رادر پیش گیرند.