به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیمشَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ.. ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل‌های مشتاق مؤمنان روزه‌دار لحظه وصال را بشارت می‌دهد. […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقانِ..

ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل‌های مشتاق مؤمنان روزه‌دار لحظه وصال را بشارت می‌دهد. اين ماه فرصتي براي آزمودن خويش در برابر نفس‌هاي دنيوي و مجالي براي پاكيزه شدن از هرگونه گناه می‌باشد و چه خوب است كه از ماه ميهماني و مهرباني خداوند، كمالِ استفاده را نماييم.

خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.

ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مؤمن و شریف شهرستان طالقان، توفیقات همگان را در بهره‌گیری  از فرصتهای عظیم معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت به همراه تندرستی و سلامتی مسئلت می‌نماییم.