به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْر اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر، بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ  حضرت علي(ع) زير باران رحمت “ليله القدر” […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی
إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْر

اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر، بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد بزرگ‌مرد تاريخ  حضرت علي(ع) زير باران رحمت “ليله القدر” مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و شايد به مضمون قدر که از هزار ماه برتر است دست‌يابيم، گرچه ما را بر عظمت و شناسايي آن راهي نيست.

مولود کعبه و شهيد محراب، حقيقتي بزرگ است که همچون خورشيد، درياي بيکران انسانيت را فروزان مي کند.

امام  متقيان درس آزادگي، گذشت، فداکاري و خدا پرستی را با سيره و سبک زندگي خود در همه عرصه ها به تمام انسان هاي آزاده تاريخ آموخت.

او همانند ابري است که همواره بر بيکران دل‌هاي مشتاق، رحمت و آزادگي فرو مي‌بارد و حماسه‌آفريني است که ملائک آسمان بر دستان توانايش در خيبر و خندق و بدر و حنين بوسه مي‌زدند.

اينجانبان ضمن آرزوي توفيق بهره مندي از عنايات و الطاف ويژه حضرت حق براي مردم فهیم شهرستان طالقان در ليالي قدر،  شهادت حضرت علي ابن ابي طالب(ع) را به پيشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، اهالی شریف طالقان و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسليت مي‌گویيم.