به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در ماه میهمانی خدا و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) مدیریت هتل نگینه، جناب آقای باقری  اقدام به امر خداپسندانه اطعامِ کارگران نمود. مسئولین دعوت شده در این ضیافت معنوی: امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و معاونت خدمات شهر شهرداری طالقان بودند. پس از افطار، شهردار […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در ماه میهمانی خدا و در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) مدیریت هتل نگینه، جناب آقای باقری  اقدام به امر خداپسندانه اطعامِ کارگران نمود.

مسئولین دعوت شده در این ضیافت معنوی: امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و معاونت خدمات شهر شهرداری طالقان بودند.

پس از افطار، شهردار طالقان در سخنانی کوتاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از سفره احسان و اطعام جناب باقری تشکر نموده و از خانواده های کارگران زحمتکش قدردانی بعمل آورد.

سپس امام جمعه طالقان با گرامیداشت میلاد امام حسن(ع) به ذکر احادیث و روایاتی در بیان اطعام و افطار پرداخت و ضمن تشکر از مدیریت هتل نگینه از برپایی این ضیافت معنوی، ابراز داشت: سفره اطعامی که امشب شاهد آن بودیم یکی از بهترین سفره های افطاری بود که بدون هیچ چشم داشتی برپا شد.

در پایان، شهردار طالقان با ذکر اسامی هفت نفر از کارگران نمونه شهرداری از آنان تقدیر و تشکر نموده و از سه تن از کارگران حاضر در این مراسم بنامهای: آقایان کیهان زرین نام، علی مامانی و محمد رفیعی صمیمانه قدردانی نمود.