به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست، که در پی اشغال میهن اسلامی ،بیدار دلان  غیور وطن عزیزمان هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند. هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست، که در پی اشغال میهن اسلامی ،بیدار دلان  غیور وطن عزیزمان هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

هفته دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست، واژه ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرزهای سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.

آری، جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد، هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.

ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، هفته دفاع مقدس را به رهبرمعظم انقلاب و فرمانده معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت رشید ایران اسلامی، مردم شهید پرور شهرستان طالقان تبریک وتهنیت عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران که یاد وخاطره رشادت های این دلیرمردان تا ابد درتاریخ افتخارات مردم قهرمان پرور این دیار به یادگار باقی خواهد ماند، وبه ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران صمیمانه قدردانی می نماییم.