به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی مدینه روز هشتم ماه ربیع الثانی حال و هوای دیگری داشت، همه منتظر درخشیدن نوری بودند تا گلهای زندگی را در فضای آن سامان، شادابی بخشند. آسمان دیده بر زمین گشوده بود و مدینه، شب انتظارش را به دست صبح امید می‌سپرد […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

مدینه روز هشتم ماه ربیع الثانی حال و هوای دیگری داشت، همه منتظر درخشیدن نوری بودند تا گلهای زندگی را در فضای آن سامان، شادابی بخشند.

آسمان دیده بر زمین گشوده بود و مدینه، شب انتظارش را به دست صبح امید می‌سپرد كه ناگاه در صبحدمی حیات بخش، آفرینش، تولدی دوباره یافت و یازدهمین روشنگرش را به هستی بخشید.

عرش به بركت میلاد جهان افروز امام حسن عسكری(ع) بزم شادی گستراند. تولد او موعودی را بشارت‌دهنده است كه ظهورش، سپیده دمی است به سوی روشنایی و مرهمی بر تمامی رنج‌ها و مقصد تمام رفتن‌ها و رسیدن‌ها.

نوری برخاست تا امید بخش مظلومان و مستضعفان گیتی شود، میلادی كه بر عظمت هستی افزود و بر این  روز طراوتی خاص بخشید، او دومین امامی بود كه نام حسن(ع) را به خود می‌گرفت و هم نام سبط اكبر رسول خدا(ص) یعنی حسن ابن فاطمه(ع) شد.

خجسته ميلاد يازدهمين کوکب درخشان آسمان امامت و ولايت٬ يازدهمين حجت حق، باب المهدي٬ حضرت امام حسن عسگري(عليه السلام) بر عموم شیعیان و پیروان راستین آن حضرت  مبارك باد.