به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به راستی معنای آموزش و پرورش در مکتب حسینی و چشیدن شهد شیرین ایثار و شهادت را تداعی می کند . […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به راستی معنای آموزش و پرورش در مکتب حسینی و چشیدن شهد شیرین ایثار و شهادت را تداعی می کند .

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن میهن و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین با عرض تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همه شهروندان عزیز طالقان به ویژه دانش آموزان و معلمان، از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در همه عرصه های علمی را مسالت مینماییم

مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از مدافعان جان برکف این مرز و بوم اعلان میداریم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشته ، بر جانبازان غیور و خانواده های شهدا و امام شهدا درود میفرستیم .

همچنین از زحمات کارکنان آموزش و پرورش، اساتید و معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند صمیمانه سپاسگزاریم .

امیدواریم با توکل بر خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سرافرازی و عزت کشور عزیزمان موثر باشیم .