به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است. چهارم شهریورماه که به عنوان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

چهارم شهریورماه که به عنوان روز کارمند در تقویم رسمی کشور شناخته شده و آغاز هفته دولت که یادآور شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است مصادف است با دهه محرم  و این تقارن بهانه‌ای شد تا با تاسی به سیره سرور و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین(ع)، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه‌‌روزی و بی‌‌دریغ کارمندان دولت، یاد و خاطره شهدای عزیز دولت و حماسه‌‌ساز انقلاب اسلامی و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامی داشته و یادشان را زنده نگه داریم.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را ضمن قدردانی از زحمات همکاران خدوم و تلاشگر  در شهرداری طالقان و تمامی کارمندان شهرستان و میهن اسلامی ارج نهاده و گرامی میداریم.