به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین است. یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است و فرصت مناسبی برای تحکیم و تداوم […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین است. یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است و فرصت مناسبی برای تحکیم و تداوم پیوند میان مردم و دولت و مجالی برای به تصویر کشیدن و تشریح دستاوردها  در عرصه های مختلف است.

هفته دولت تجلی مردم‌سالاری و نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه است.

بی تردید درحالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “رونق تولید” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تاسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدا و منش آنان، در راستای سربلندی ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.

اینجانبان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به همه ارکان دولت، تمامی کارکنان زحمتکش شهرداری و همچنین مدیران دلسوز و خدوم شهرستان طالقان تبریک عرض می نماییم و امیدواریم با پیوند هر چه بیشتر میان مردم و دولت، ایرانی آباد و سربلند داشته باشیم.