پیام تسلیت مهندس قاسم پور شهردار طالقان به مناسبت شهادت یازدهمین سپهر آسمان ولایت و امامت امام حسن عسکری (ع):  بسمه تعالی وجود گرانبهای اهلبیت علیهم السلام در زندگانی ما مسلمانان موجبات برکات و نعمت های فراوانی هستند و فیض وجود بابرکتشان و نظر آنان است که همه انسان ها می توانند به سبب اعمال […]

پیام تسلیت مهندس قاسم پور شهردار طالقان به مناسبت شهادت یازدهمین سپهر آسمان ولایت و امامت امام حسن عسکری (ع): 

بسمه تعالی

وجود گرانبهای اهلبیت علیهم السلام در زندگانی ما مسلمانان موجبات برکات و نعمت های فراوانی هستند و فیض وجود بابرکتشان و نظر آنان است که همه انسان ها می توانند به سبب اعمال و رفتار خود دنیا و آخرت خویش را بسازند .

امام حسن علیه السلام در طول ۲۸ سال عمر پربار خویش، علاوه بر اینکه در تداوم راه نبوت و امامت، نهایت تلاش خود را به کار گرفت و با تربیت شاگردان ممتاز و رهنمودهای خردمندانه خویش شایسته ترین خدمات را به امت اسلامی عرضه نمود، به عنوان امام امت و غم خوار ملت نیز از هیچ کوششی در راه رفع گرفتاری ها و مشکلات مسلمانان به ویژه شیعیان فرو گذاری نکرد.

امام یازدهم قطب دایره مبارزه بود و با وجود همه فشارهای دستگاه جور عباسی و کنترل ها و مراقبت های دولت مرکزی یک سلسله فعالیت های سیاسی، اجتماعی و علمی از جهت حفظ اسلام و مبارزه با افکار ضد اسلامی انجام داد.

دوران امامت ایشان به علت تولد امام موعود حضرت مهدی (عج ) ، دوران بسیار دشوار و حساسی بود  زیرا ماموران حکومت عباسی کاملا مراقب بودند تا چنین فرزندی را درصورت تولد ، از بین ببرند . اما حضرت مهدی (عج) با عنایت و لطف خداوند به دنیا آمد و پس از شهادت پدر ، از دیده ها غایب شد تا به امر و اراده خداوند در آینده ای که تنها خدا به زمان آن آگاه است ، ظهور کند و بساط شرک و ستم را از پهنه گیتی برچیند.

اینجانب شهادت امام حسن عسکری (ع) را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری ، شیعیان دلسوخته و شهروندان شهید پرور طالقان  تسلیت عرض می نمایم.

علی قاسم پور 
شهردار طالقان