روابط عمومی شهرداری طالقان/ مهندس قاسم پور شهردار طالقان ضمن تقدیر از مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز ، از عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر طالقان خبر داد. وی گفت در سال اخیر بعلت حفاریهای شرکت گاز ، تمامی معابر شهری نیاز به بهسازی و آسفالت دارد و شهرداری در ماههای […]

 

روابط عمومی شهرداری طالقان/ مهندس قاسم پور شهردار طالقان ضمن تقدیر از مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری البرز ، از عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر طالقان خبر داد.

وی گفت در سال اخیر بعلت حفاریهای شرکت گاز ، تمامی معابر شهری نیاز به بهسازی و آسفالت دارد و شهرداری در ماههای قبل از سال جدید در زمینه زیرسازی و پر کردن ترانشه های حاصل از حفاری اقدام و معابر شهری آماده آسفالت می باشد .

شهردار طالقان به شروع لایه برداری آسفالت خیابانهای اصلی با دستگاه ویرتگن اشاره نمود و خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه شد .

مهندس عسگری مدیر کل شهری و شوراهای استانداری البرز نیز با اشاره به بازدید اخیر از طالقان ، از خدمات شهرداری تقدیر نمود .

حاصل تلاش مهندس قاسم پور در این جلسه ، تخصیص بیشترین اعتبار نسبت به سایر شهرداری ها بوده است.

مهندس قاسم پور ، این هدیه را که حاصل تلاش خدمتگذاران مردم در شهرداری و شورای شهر طالقان است ، راهگشای بخشی از مشکلات دانست و از ادامه روند خدمات رسانی و بهبود معیشت در شهر طالقان خبر داد.