به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: باسمه تعالی طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است. تقارن  سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

تقارن  سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی است که آموختن را با رشادت های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش و شهد شیرین ایثار و شهادت، مزین می کند.

اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و رزمندگان دلیر ایران اسلامی و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین با عرض تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همه شهروندان عزیز طالقان به ویژه دانش آموزان و معلمان، از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در همه عرصه های علمی را مسئلت نموده و فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان آموزش و پرورش، اساتید و معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام مي داریم.

همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می داریم.

امیدواریم با توکل بر خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در  سرافرازی و عزت کشور عزیزمان موثر باشیم.