به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیماللهم العجل لولیک الفرج نوروز یکی از بزرگ ترین و فراگیر ترین آیین ها و جشن های تمدنی است که به فرهنگ، تاریخ  و هویت ایرانی در هر جایی از گیتی شورو شوق و رونق ویژه می بخشد و […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم العجل لولیک الفرج

نوروز یکی از بزرگ ترین و فراگیر ترین آیین ها و جشن های تمدنی است که به فرهنگ، تاریخ  و هویت ایرانی در هر جایی از گیتی شورو شوق و رونق ویژه می بخشد و انسان را همنشین نور، امید، انگیزه و تلاش می نماید زیرا نوروز رستاخیز بزرگ زندگی و انسان است.

مردم ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصائب فراوانی را پشت سر گذاشته اند و نوروز برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان رمز پیروزی و بهروزی است.  

اینک  در سال جهش تولید، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی تمام شهروندان محترم برای تحقق برنامه ها و آرمان های مشترک مان هستیم.

نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم تا رسیدن به شهری آباد, توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

خدا را شاکریم سال رونق تولید را با وجود تمام کمبود ها و موانع، با افتخار به خدمتگزاری به مردم شریف و قدرشناس طالقان و با اتکال به الطاف بیکران الهی تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همکاری پرسنل زحمتکش شهرداری و با مشارکت شهروندان محترم سپری کردیم. امیدواریم در سال جهش تولید نیز بتوانیم برای توسعه هر چه بیشتر شهرمان با مشارکت همه اهالی محترم طالقان  گام های  موثری را برداریم.

از شهروندان عزیز طالقان تقاضا میکنیم با شعار در خانه می مانیم همگی کمک کنیم تا اجر سفیدقامتان عرصه سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا زایل نشود و زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع گردد ان شا الله بعد از شکست دادن این اپیدمی بهار را در کنار هم جشن خواهیم گرفت.

ضمن عرض ارادت و شاد باش فرارسیدن نوروز باستانی را به مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان طالقان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. ان شاالله با مشارکت شهروندان محترم به امید فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که: یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال