به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر مجتبی عبداللهی استاندار محترم البرز با سلام و تحیّات انتصاب شایسته حضرتعالی به سکان داری استان البرز که نشان از سوابق ارزشمند مدیریتی در سطوح مختلف و همچنین تخصص وتجارب ارزشمند جنابعالی دارد یقینا نوید […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مجتبی عبداللهی
استاندار محترم البرز

با سلام و تحیّات

انتصاب شایسته حضرتعالی به سکان داری استان البرز که نشان از سوابق ارزشمند مدیریتی در سطوح مختلف و همچنین تخصص وتجارب ارزشمند جنابعالی دارد یقینا نوید بخش افق‌های روشن توسعه در استان  و تحرک بیش از پیش در عرصه های  استانی خواهد بود.

اکنون شمیم امید، بار دیگر در جای جای این استان به یاری مردم و مسئولان آمده و استان البرز  بیش از پیش به سوی پویایی، حرکت، نشاط و زیبایی در سایه ی همدلی مسئولان و مردم حرکت خواهد کرد.  

ضمن تبریک  انتصاب جنابعالی به این مسئولیت خطیر، امید آن داریم که تجارب ارزنده، روشن بینی و نگاه  آینده نگر حضرتعالی به یاری استان آمده و تحولات ارزشمندی به ارمغان آورد.

از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت داریم، رجا واثق داریم هم استانیهای عزیز البرز از  ثمرات و برکات این انتصاب ارزشمند بهرمند شویم .

توفیق الهی بدرقه راهتان باد…