به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، مدیران و نمایندگان حاضر در جلسه به  بررسی وضعیت رودخانه ها، مسیل ها و امکانات و توانایی های ستاد بحران شهرستان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارشهای سنگین در روزهای آینده پرداختند. در این جلسه مهندس گودرزی معاون شهردار طالقان با اشاره به آمادگی کامل […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، مدیران و نمایندگان حاضر در جلسه به  بررسی وضعیت رودخانه ها، مسیل ها و امکانات و توانایی های ستاد بحران شهرستان با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارشهای سنگین در روزهای آینده پرداختند.

در این جلسه مهندس گودرزی معاون شهردار طالقان با اشاره به آمادگی کامل شهرداری در شرایط بارندگی شدید اظهار داشت: کلیه انهار و مسیل های اصلی منتهی به شهر، لایروبی شده و نیروهای خدمات شهر از چند روز قبل مشغول پاکسازی زباله ها و نخاله های رها شده در انهار و جوبها هستند.

وی افزود:  شهرداری آماده هرگونه همکاری و تعامل با سایر دستگاهها بوده و ضروریست اطلاع رسانی در خصوص بارندگی های سیل آسا بصورت گسترده تر در فضای مجازی انجام شود .

مهندس گودرزی با بیان اینکه طبق ابلاغیه هر ساله از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین هیچ گونه مجوزی جهت حفاری در سطح شهر توسط شهرداری داده نخواهد شد اضافه کرد: با آغاز مسافرتها به شهرستان هرگونه حفاری تا ۱۵ اسفند باید پایان یابد.