به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با آغاز فصل گرما جلسه ستاد بحران شهر با مدیریت مهندس قاسمپور شهردار طالقان و با حضور جناب آقای میرحسینی ریاست شورای اسلامی، معاونت خدمات شهر، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر مسئولین ذیربط در دفتر شهردار طالقان برگزار گردید. در این جلسه با تاکید بر این نکته […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، با آغاز فصل گرما جلسه ستاد بحران شهر با مدیریت مهندس قاسمپور شهردار طالقان و با حضور جناب آقای میرحسینی ریاست شورای اسلامی، معاونت خدمات شهر، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر مسئولین ذیربط در دفتر شهردار طالقان برگزار گردید.

در این جلسه با تاکید بر این نکته که  یکی از عوامل مهم  آتش سوزی و حریق در طالقان عوامل انسانی می باشد،  آمادگی کلیه عوامل اجرایی در شهرستان و شهر طالقان، خصوصا در اواخر هفته و ایام تعطیل مد نظر قرار گرفته و ضرورت حضور این عوامل که نقش بسزایی در کاهش این حوادث  خواهند داشت مورد تاکید اعضا ستاد بحران شهر قرار گرفت.

در ادامه بمنظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی و حوادث دیگر از قبیل غرق شدگی،  لزوم فرهنگ سازی و آموزش از طریق شبکه‌های مجازی و تبلیغات محیطی از قبیل نصب بنر و تولید محتوا مورد نظر و توجه قرار گرفت.

در پایان حاضرین در جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در موارد مطروحه  نسبت به پیشگیری از حوادث احتمالی با بررسی راهکارهای موجود، تصمیمات مقتضی اتحاذ نمودند.