به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه که مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و کلیه مسئولین واحدها حضور داشتند، شهردار طالقان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیقات روزافزون برای همگان بیان کرد: یکی از موهبتهای ماه مبارک رمضان آرامش و در کنار آن رقت قلب است بنابراین در این ماه عزیز […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری طالقان، در این جلسه که مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر و کلیه مسئولین واحدها حضور داشتند، شهردار طالقان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیقات روزافزون برای همگان بیان کرد: یکی از موهبتهای ماه مبارک رمضان آرامش و در کنار آن رقت قلب است بنابراین در این ماه عزیز همدیگر را از دعای خیر بی نصیب نکنیم .

در ادامه مهندس قاسمپور با اشاره به در پیش رو بودن خجسته میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (ع)، آزاد سازی خرمشهر، لیالی پرفضیلت شب قدر، شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، روز جهانی قدس، رحلت رهبر کبیر انقلاب، قیام خونین ۱۵ خرداد و عید سعید فطر از آماده باش کلیه نیروهای شهرداری در این ایام خبر داد.

شهردار طالقان ابراز داشت: نیمه دوم ماه مبارک رمضان با وجود تعطیلات، روزهای پر ترافیک و شلوغی را پیش رو خواهیم داشت. لذا نظافت مساجد، رفت و روب معابر و خیابانها، پاکسازی و تخلیه مرتب سطلهای زباله، شستشوی خیابانها، بازدید روزانه از سرویسهای بهداشتی عمومی در شهر و حریم شهر، آذین بندی شهر  در این مناسبتها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیل با دقت و پی گیری بیشتر در دستور کار واحدهای مربوطه قرار دارد.

در ادامه این جلسه شهردار طالقان اضافه کرد: در خصوص مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، هماهنگی های لازم جهت اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام(ره) صورت پذیرفت، وی در این خصوص دستورات لازم را به واحد ترافیک صادر نمود.

در پایان مهندس قاسم پور با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس اظهار نمود: تمهیدات لازم در برپایی هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز قدس اندیشیده شد و شهرداری طالقان با تمام توان و امکانات خود به استقبال یوم الله روز قدس خواهد رفت.